Deletedmom344 çok üzüldüm canım ya bende ilk gebeligim dış gebelikti kürtaj oldum 1 ay sonra hamile kaldim😞😞 ikincisindede ayni seyi bende yaşadım 9 haftalikken kalbi durmuştu . Çığıra çığıra ağladım ve psikolojik olarak düzelmem nerdeyse 1 aydan fazla oldu ve ikinci bebegimi kaybettikten 2 hafta sonra babamı kaybettim ve çok Zor zamanlar yaşadım Rabbim öncelikle sabır versin ve yerini tez zamanda doldursun . Ben Tıbbi genetiğe gittim eşimle sonra esim ayrica nörolojiye sprem testi icin gitti onun sonucu hemen çıktı , genetik 3 ay sonra sonuç aldim genimiz temiz çıktı sadece bende pıhtı çıktı babamida pıhtı yüzünden kaybettim zaten suan hamileliğim basindan beri igne ve hap kullanıyorum . Sakın isyan etme kendini yıpratma ben çok geç anladim Rabbim geç verir en guzelini verir. Rabbim sana ve eşine sabır kuvvet versin dertleşmek istersen bana yazabilirsin çünkü ben bebegimi kaybettimde kimse beni anlamadi . Çocuk gormek hamile görmek yarami kanatiyodu ben seni seve seve uzun uzun dinlerim çok geçmiş olsun🙏🏻💙💙💙