seyma281015 Yazınız bana umut oldu. Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. İlk gebelik olunca çok zor oluyor ama konduramıyor insan kendine. Kürtajdan mı korkayım, bebeğime mi yanayım araftayım. Umarım ben de tekrar gebe kalırım ve sağlıklı bir bebek dünyaya getiririm. Dediğiniz gibi sağlıklı değilmiş demek ki. Hayırlısı her şeyin şu an sadece çok duygusalım ağlamaktan gözlerim şişti ama geçecek Allah büyük