Deletedmom344 evet cok kötü bende o günden ertesi güne kadar hep ağlamıstım resmen bir gecede çöktüm sacımda beyaz cıkmıs sıkıntı üzüntüden ertesi gün gördüm hatta kanım cekilmis kürtaj öncesi kan aldılar damar yolu bulamadılar önce sonrada elimde buldular onu bile bes dk da falan doldurmusum hemsire cok garip bisey kan gelmiyo resmen demisti cünkü iki hafta önce gittiğimde hersey yolundaydı iyiydi iki hafta sonra kontrole diye bi gittim ölmüs soramadım bile o gün hic bisey. Canım bi de bu gece 12 den sonra hic bisey yiyip icme yarın kürtaj olcaksan ben su icmistim onda bile hemsire bi tereddütte kaldı ama bisey demedi