rumeysa_mom MelodyFairy aşkım ben bugün kan verdim sonucum 2.3 çıktı yükselebilme gibi bir ihtimali var mıdır ilk defa sonucum böyle çıktı normalde 0.100 ya da 0.200 çıkıyordu
Mzzz rumeysa_mom 5 altı her türlü negatif sayılıyor oynamalar olsada sonuç aynı istersen 2 gün sonra tekrar ver varsa zaten 2 günde 2 ye katlamasi gerekir
qusel rumeysa_mom normalde negatif ama lise arkadaşımin ilk testinde 2 çıkmıştı Dr bile şok oldu yükselince çok erken yapmışsın demişti. Umitlendirmwk istemem ama normalda negatif yani
FatmaB_ rumeysa_mom benimde adetten 6 gün önce 2.3 çıktı canım şimdi 1 gün geçti tekrar vericem bakalım artmış mı
Tugba_turk46 MelodyFairy test yaptınmı eminee 😬 benimde bat 5 söz verdim 1 gün gecikme olmadan test yapmayacağım diye az çok belirtimde var tabi adet belirtisiyle çok benzediği için fazl üstüme almıyorum🥺
Tugba_turk46 MelodyFairy en iyisi gecikmeyi beklemek çünkü 1 günde bile silk çizgi çıkabiliyor zaten en zoruda beklemek Rabbim beklentilerimizi boşa çıkarmasın inşaallah 🤲🏻♥️ pozitif haberlerle gelelim
MelodyFairy Tugba_turk46 aynen öyle canım elimden hiç bir şey gelmiyor maalesef 😢üzülüyorum ama eskisi kadar da düşmüyorum üzerine ne diyeyim nasip Her zaman düzende de gelmiyor ki regl bakalım ne zaman olcak , takvime göre 2 gün kaldı