umrumdadegil MelodyFairy çok şükür canım boşu boşuna eziyet size çünkü sonuçta bir tedavisi var ve aylarca beklemeye gerek yoj
MelodyFairy Feride_01 yani tek göğsüm de hassasiyet var anlamadım normalde adet öncesi olduğun da ikisinde olurdu
Feride_01 MelodyFairy benim sadece belim ve kasıgım ağrıyor ara ara ama başka belirti yoktu kan verdim çıkmadı
EsraArslan81 Nrsh_3355 hangi hastanede verdiniz. Bende Kocaeli izmitte oturuyorum 250 tl veriyorum özel körfez Marmara hastanesinde
sacmalamakizim MelodyFairy Bu testle kızımı öğrendim, bende doğru çıkarmıştı hayırlısı olsun inşallah vardır. 🥲
sacmalamakizim MelodyFairy Bence gecikince yapın, insan gecikmeden yapınca üzülüyor, ne zaman döllendiğini bilemeyiz ki. ☺
Pamuk MelodyFairy Ama daha adetine varmış.Benim adetin 2. Güne kadar negatifti 2. silik oldu hatta sende görmüştün.