MelodyFairy rumeysa_mom günüm geçerse öyle canım ya daha boş yere kan falan vermeyle uğraşmak istemiyorum
rumeysa_mom MelodyFairy anladım kuzum hakkımızda hayırlısı olsun ya inşallah en kısa zamanda güzel haberler alırız 🥹❤️🩹
qusel rumeysa_mom normalde negatif ama lise arkadaşımin ilk testinde 2 çıkmıştı Dr bile şok oldu yükselince çok erken yapmışsın demişti. Umitlendirmwk istemem ama normalda negatif yani
FatmaB_ rumeysa_mom benimde adetten 6 gün önce 2.3 çıktı canım şimdi 1 gün geçti tekrar vericem bakalım artmış mı
rumeysa_mom FatmaB_ negatif çıkmış galiba senin ki canım bende yarın vericem inşallah yükselmiştir benimki hakkımızda hayırlısı olsun ya 🥲