Lavinya21 MelodyFairy üzülme bebeğim Allah sağlıkla hayırlısıyla en kısa zamanda nasip etsin inşallah 💕
MelodyFairy umrumdadegil çok şükür evet kendi dedi eğer değerler de düzelme yoksa aşılama yapalım diye
umrumdadegil MelodyFairy çok şükür canım boşu boşuna eziyet size çünkü sonuçta bir tedavisi var ve aylarca beklemeye gerek yoj
Feride_01 MelodyFairy bencede bekle keşke bende bekleseydim ama acilde yaparsan 1 saate çıkıyor bana yakındı iş yerimin karşısı yaptırdım
MelodyFairy Feride_01 yani tek göğsüm de hassasiyet var anlamadım normalde adet öncesi olduğun da ikisinde olurdu