Lykiav bu biraz ilk çocuğunuza da bağlı, eğer yormayan bi çocuksa bence yaş aralığı iyi olur ama zor bi çocuksa biraz daha bekleyebilirsiniz. Çok şükür benim oğlum hiç zor bi çocuk olmadı kolik haricinde, yani zordan kastım da kimi çocuk en ufak bişeyde bile atar kendini yere inat eder sürekli ağlar söz dinlemez, bu da anneyi aşırı yoruyo, uyku problemleri falan, eşimin ortağının çocuğu 4 yaşına girecek hala gece beşik sallıyolarmış sırayla bize de iyi cesaret biz yapamayız ikinciyi diyolar. Her çocuk farklı oluyo. BENCE yaş aralığı gayet ideal 3 yaş olucak arada, biraz daha büyüdüğünde kreş anaokulu falan daha zor bi dönem gibi geliyo bana 2. Bebek için.