Lykiav vicdan yapicak bisey yok cnm icin rahat olsun zaten cocuguna buyuk bir iyilik yapmış olursun bence cunku oyun cagina girmeye başlayinca (3 yaş) sürekli birileriyle oynamak istiyorlar, tabi bu zamandada oynaticak cocuk bulmak zor , benim oglum surekli sıkıldım diye agliyor , allahin izniyle kardesi gelince evde vakit geciricek biseyler bulur buyuyuncede oynarlarar arkadaş gibi , bazen parka gidince iki kardes göruyorum beraber oynuyorlar güzelce baska kisilere ihtiyac duynuyorlar. Ama benim oglum sürekli gözleri birilerini arıyor oynasinlar diye oyuzden iyiki kardesi olmuş 🥰 uzun oldu yazi ama anca boyle aciklayabildim 😄