Lykiav bizim 2. Bebek planlı değildi, kızım 5 aylıkken oğluma hamile kalmıştım, doğana kadar acabalarla yedim kendimi ama çok şükür hep iyi ki dedim, araları 1 yaş ablasıyla , şuan biri 4 yaşında diğeri mayıs sonu 3 ü bitirecek, 21 haftalık da gebeyim bu kez planlı😅 tabi ben memur olduğum için üçüncüyü de iznimin bitmesine doğru denk getirmeye çalıştık, başlama yapıp kreş derdi falan, sonra tekrar izin al et derken karışmasın ortalık diye üçüncüyü de yapmış olduk🙈