Kur çok geçmiş olsun Rabbim sağlık versin, gayet normal bir şekilde psikolojik olarak atlatmanız gereken evreleri atlatıyosunuz. Çok zor Rabbim sabır versin ama duygularınızı bastırmayın. Geçmeyecek belki ama hafifleyecek hatıralarınızda hep kalacak meleğiniz❤