Selam kızlar. 1 hafta önce düşük yaptım 9 haftalıktı. İlk iki günüm sadece ağlayarak geçti. Dünden beri kendimi iyi hissediyorum sanıyordum soranlara nasip vs diyordum atlatıyorum sanıyordum meğer kendimi kandırıyormusum.. Bunları yazarken bile gözümdeki yaşı durduramıyorum. Kendimle beraber herkesi çok üzüyorum ama elimde değil. Birdaha olmayacak gibi olsa tekrar düşecek gibi. Hem çok istiyorum hem çok korkuyorum. Hiçbişey yapmak istemiyorum ben bunu nasıl aşacağımı bilemiyorum