Kur diyeceklerim benim için de geçerli. Ne kadar da dini zayıf insanlarız değil mi? Bebeğin ölümünden sanki kendini sorumlu tutar gibisin. Bir bağ kurmuşsun ama onı veren Allah. Alan Allah. Allahın bir bildiği vardır diye neden demiyorsun. Ona el açsan dua etsen ona sarılsan. Karnında bir kalbin atmasını isteyen sana o heyecanı veren Allah dı. Şimdi sil göz yaşlarını ve Allah a dua et. Onun bir bildiği vardır ama biz bilmeyiz. 2. Bebeğini sana sağlıcakla versin. Bizi bir yaratan var. Sil hafif o göz yaşlarını canım.. 🌸