neslim1995 Nesli46 benim plesanta asagidaydi canım daha yeni yukarı çıktı risk alıp kullanamamazlik yapamam maalesef
neslim1995 Betren benimde öyle oldu çok yok gibi sanki Yani psikolojik olarak mı ilaç mı rahatlattı bilemedim cuma günü sor bakalım canım kaçıncı haftada birakiliyormus diye kaç haftalık oluyorsun
Betren neslim1995 ya psikolojik olduğunu düşünmüyorum cidden öyle çok kasiliyodum ki serum bile işe yaramıyor artık bu cuma 35 oluyorum 1 hafta daha iste kullan dese 36 olurum insallah
neslim1995 Betren hmm iyi canım kritik haftaları geçmiş oluyorsun 36 dan sonrada sıkıntı olmuyor Allahın izniyle bende 34 olacam bu hafta bakalım