neslim1995 Betren Yani şuan anlamıyorum daha 1 gündür içiyorum 1 2 güne daha rahat ayırt edebilirim herhalde canım şuan bebek hareket etse de psikolojik olarak kasılma sancı hissediyorum gibi oluyor
neslim1995 Betren zaten düzenli olması sıkıntı canım 33 34 haftalarda kasılmalar olabiliyor ara sira asıl doğum kasılmaları 36 dan sonra rahim kendini hazırlamak amaçlı o kasilmalar artıyor
neslim1995 Betren ilaçları kullanalım azalır inşallah canım dua edeceğiz zamanında gelmeleri için tedbir bizden tevekkül Rabbimden sıkıntısız vaktinde dogumlarimiz olur Allahın izniyle
Betren neslim1995 Ay Amin insallah bende öyle yapiyoruum ama bazen psikolojik olarak zorlaniyorum cidden
Zeyasln neslim1995 ilk gebeliğimde 32.haftada başladı sancılarım serum verildi doktorum hem progestan hem ilaç verdi 36 ya kadar dayandı
neslim1995 Betren bende öyle canım bir tane kızım var onda hiç böyle olmamıştım ya bu arada canım magnezyum ve günde 1 tane de maden suyu içmeyi aksatma
Betren neslim1995 yapiyorum oceanin magnezyumunu kullaniyorum soda hic biri fayda etmiyo resmen yaa kaç yaşındasınız bu arada
neslim1995 Betren 28 yaşındayım canım olsun yinede alışkanlık yapıp günde.icin bir kere çok az da faydası olsa kâr sizin memleket neresi canım
neslim1995 Betren Ankara da bir süre yaşadım sevmiştim ☺️ erkekse yoruyor sanırım kızım da bu kadar olmamıştım yine de şanslısın canım Ankara sağlık bakımından donanımlı bir şehir
Betren neslim1995 aynen abla sen nerde yasiyosun evet biraz zor geciyo ya 26 haftadan beri kasiliyorum evet öyle sukur ama hastanede gidip gelmekte zor artik
neslim1995 Betren benim memleketim adana canım normalde adanada yaşıyorum ama mecburi durum bayburtta yaşıyorum şuan hastane içinde Erzurum git gel yapıyorum
Betren neslim1995 Ay oda cok zor abla Allah yardimcin olsun ilacı kac hafta kullanacaksın peki surekli gidip gelmek daha zor olur sana
neslim1995 Betren aynen öyle canım 2 saat yol git gel düşün 2 hafta kullanacam canım zaten 36 da falan birakiliyormus rahim kendini doğuma hazırlasın diye
neslim1995 Nesli46 benim plesanta asagidaydi canım daha yeni yukarı çıktı risk alıp kullanamamazlik yapamam maalesef