Betren neslim1995 bende sana yazacaktim abla gittim yan etkilerini soyledim fitil olarak al dedi günde 2 tane alcam 36 haftada kes dedi
Betren neslim1995 nst de sanci yok abla dün çok yan etkisi olduğu icin 2 defa aldim bu sabahta almadim bi defa 30 lira kadar çıktı
neslim1995 Betren Yani hormon ilacı canım sonuçta vücudun dengesini bozuyor bende halsizlik uyku hali oldu midem bulanmiyor ama mide yanması falan oluyor
neslim1995 Betren nasıl iyi geliyorsa kullan bakalım canım 1 hafta daha sonra da ne zaman gelmek isterlerse
Betren neslim1995 dun sabah midem kotu diye almadım sabaha kadar kasildim abla ilacı aksam almama rağmen çok çabuk gelecek gibi😀
neslim1995 Betren ya artık 35 36 hafta kasılmalari normal geliyor bana ilk çocuğumda da oluyordu 38+3 de doğdu bunda da 35 e geleyim de bırakırım herhalde rahimde kendini hazırlaması lazım
Betren neslim1995 ben cok düzenli kasiliyorum abla kestiğim an sancilar cikiyo zaten umarım 37 haftayı bulurum
Elifsekerli neslim1995 34.haftada nst de sancılarım çıkmıştı küçük küçük şu an 37.haftadayım ilaç falan kullanmadım güzelce dinlendim kendimi yormadım 37.haftada da sancı seviyesi aşağı yukarı aynı çıktı
neslim1995 Elifsekerli bende bir kaç gün kullandım ilaç sonra bıraktım 37 haftaya geldim bende şükür canım