neslim1995 FyA hmm nette uyku hali sinirlilik mide bulantısı vs yazınca bende de olmaz inşallah daha kullanmaya başlamadım
Ahsennesli neslim1995 merhaba kasılma tam olarak nasıl birşeydi. Bebeğin bir yerde toplanması mı? Bende 32. Haftadayım sürekli sağ tarafta toplanıyor
neslim1995 Ahsennesli bebek sertleşiyor adet sancısı gibi sancı bele vuruyor bir müddet sonra geçiyor canım
Betren neslim1995 valla insallah ya kasilmada cok zor beni çoğu zaman düzenli geliyodu sukur bu sefer ilac verdiler
Kahverengi neslim1995 ssvd yaptım girmedi benim ilk doğumumda 36 oldu oda girmemişti benim bebeler biraz erkencı 😊
ela-arikaN-13-07 Ben 35 de gideceğim nst ye geçmi kaldım çünkü randevu yok anca buldum 6 Mayıs’ta tam 35 hafta oluyorum
2cocuk2kopek neslim1995 kullan canım ben 27 haftada doğumu durdurdular hep kullandım 35. Haftada kullanmayı bıraktım
Kahverengi neslim1995 olmadı gayet iyilerdi 36 hafta doğum için çokta erken bir hafta sayılmıyor o yüzden içinizi ferah tutunuz