Ebruucar Guloz raporumun bitişinde vericekler konuştuk anlaştık çünkü benimde çocuğumu baktırıcak kimse yok yakınımda. Umarım bi sorun yaşamayız da alırız paramızı senelerdir çalışıyorum
Rabiul Guloz rapor bitişinden 5 gün 1 hafta içinde yatıyor aynı doğum gibi doğumdan sonra 1 hafta içinde yatıyor ya para oda aynı şekilde
Guloz Ebruucar benim konuşmamda kadın raporluyken çıkarırlarsa alamazsın dedi hatta konuşlar var ekleyeceğim
Ebruucar Guloz seni de raporluyken çıkaramazlar merak etme yiyecekleri ceza daha büyük olur. Zaten sana herhangi bi ödeme yapmıcak ne sigorta ne maaş neden çıkarsınlar ki
Rabiul Ebruucar benim bildiğimde de eğer rapor bitişinde çıkış verilecekse parayı alamayabilirsin sgk ya takılma ihtimalin varmış çünkü o yüzden 1 hafta izin bırakıyorum raporum bitince kullanmak için
xhbgns Rabiul Ebruucar Rapor bitmeden 9 gün öncesine kadar dahi çıkışınız verilse rapor ücretini alıyorsunuz, herhangi bir sorun olmuyor.
Rabiul Guloz sorun olacağını sanmıyorum çünkü 3 aylık bir sigorta geçmişi aranıyor yani onun öncesinde hiç çalışmayan birisinin hangi maaşını baz alacaklar
Guloz Şimdi tekrar yazıştım online olarak ekleyemiyorum çok tuhaf tuhaf cevap veriyolar net konuşmak yasak herhalde bunlara değişikler ya çıkış verebilirmiş istese hukuki yola başvurursun diyor yani yapamaz değil yapar ama sonuçlarına katlanırlar demeye getiriyorlar velhasıl çıkış veremez analıl raporu varken
xhbgns Guloz Siz raporluyken şirket zaten sigortanızı vs yatırmıyor muhasebecinizle görüşün ben de geri dönmedim işe 22’sinde raporum bitti 24’ünde çıkışımı verdiler durumu en baştan görüştüğüm için bence şirketinizle görüşün sizin raporluyken şirkete bir zararınız olmayacak çünkü
Guloz xhbgns çok doğru fakat pislik yapmak isterse yapabilir mi diye düşündüm ondan çünkü çok farklı bir yer firma özel sektör işte
xhbgns Guloz Yapmaz ya sanmıyorum eğer prim ödeseydi yapardı belki ama prim ödemeyecek sonuçta bir de sizi eğer çıkartırsa tazminat ödemek zorunda 1 yılınızın dolmasına gerek yok kıdemi de ihbarı da ödemek zorunda haksız yere işten çıkarttığı için
safiyekoc @“Guloz” doğum izni parası kaç seferde yatıyor? detaylı bilgim yok, bi de son adet tarihine göre 28. Haftadayım, ama ultrason 27 ye uyumlu söylüyor, hangisine göre 32. Haftayı takip edeceğim bilgisi olan her iki hususta da beni aydınlatabilir mi
Rabiul safiyekoc şirketten şirkete değişiyor tek sefer de alan var 2 sefer de alan var 3 ayrı şekilde alan var çalıştığınız yere bağlı bu durum
xhbgns safiyekoc Muhasebecinizin onayına bağlı, ilk ücreti doğum canlı gerçekleştiğinde alıyorsunuz kalan ücreti de aylık ya da bitiminde alıyorsunuz o tamamen muhasebecinizle alakalı benim raporum aylık olarak onaylandı ve doğum sonrasını aylık olarak aldım
xhbgns Rabiul Hesaplamada sgk ile de görüştüm sorun yok çıkışla ilgili, ben aylık olarak aldım ücretler zaten muhasebecinizin onayına bağlı olarak alıyorsunuz
Guloz Rabiul şirkete bağlı değil o parayı bize devlet ödüyor ödeneği de 2 paydada veriyor yada muhasebeye bildiri de bulunuyorsunuz aylık alabiliyosunuz
Ebruucar xhbgns ay iyi bari bende ondan korkuyodum 11 senedir çalışıp da böyle bi haktan yarım yamalak yararlanmak çok canımı sıkar
2cocuk2kopek Guloz çıkışınızı vermeyin öncelikle rapor süreniz bitsin ücretsiz izin kullanma süresinde çıkış verin.
xhbgns Rabiul O belki 3 ay sadece sgk girişi yaptıranlar için olabilir doğum parası almak için gibi düşünülüp ama benim 4 yıldır eksik günüm olmadan sgk yattığı için sorun olmadı sgk ile de görüştüm hesaplama aşamasında dedi ve 9 gün ibaresini de onlar ilettiler