Guloz benim bildiğim siz raporluyken işten çıkışı veremez iş veren , çıkışını verirse bunun cezası varmış 2. paranızı her türlü alıyorsunuz , onun dışında bende 26 mayısta 32 oluyorum uzatma ihtimalim var bide yıllık iznim var paramın 2. Kısmını alıp öyle çıkacağım o yüzden 1 haftalık iznimi bekleteceğim