NurZenkin canım hiç kendini de bebişini de üzme anladığım kadarıyla Beta hafta ile uyumlu değil ama bu durumda geç döllenme ihtimalini düşünmesi gerekiyor..kaldı ki detaylıda kese göründü bebek göründü progesteron normal diyorsun sen içini ferah tut lütfen başka doktora git kuzum