Kızlar beta artıyor devamlı ama beklenildiği gibi değil .Ayrıntılı ultrasona girdim normal çıktı pregestoron da normal .Tek yumurta ikizi olabilirsiniz ya da anamoli olabilir dediler .Böyle bir şey yasayaniniz var mı ? Şuan 6 haftalık olmak üzereyim m