NurZenkin özelemi gidiyorsunuz. Gittiğiniz doktor sanki para tuzağı gibi geldi. Yerinizde olsam doktorumu ve hastanemi değiştirirdim.6haftada sağlıksız olabilir diyip kürtaj önermesi de bir garip. Ben 6.haftada bebeği görmedim sadece keseyi gördüm. Şuan 27haftama geldim hamdolsun. Kese görüldükten sonra betaya genelde bakılmaz. Bir hafta sonra kontrol denir bebeği görmek için. bir arkadaşım geç döllenme sonucu bebeğini10.haftada oda alttan muayenede kalp atışını duydu. Demem o’ki daha erken canım telaş yapma. Boşu boşunada üzülüp kendini yıpratma. Bebeğin hayırlı olsun. İnş sağlıklı bir gebelik yaşarsın ve kucağına alırsın