Edaa12 Lavinia2000 5 haziranda deyatlı ultrasonum var orda da kız derlerse değişmez diye düşünüyorum ondan sonra alışverişe başlarım o zaman 😂
Ozlem23MZS Lavinia2000 benim 12 13 14 15 16 da hep erkek dediler hemde farklifarkli 5 doktor. Yinede acaba diyorum korkuyor insan degisirmi diye
Enfal_06 obirannea 14+4 erkek dedi 17+5 tam belli oldu cinsiyeti canım erkek yani sağlıkla gelsin inşallah rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin herkese