Esonuzzz Lavinia2000 Yani çok baktı 2 gün üst üste gittik göstermedi yürüyüş yaptım tekrar baktı ben söylemeyin dedim partide öğreneceğiz tamam kağıda yazıyorum dedi heyecandan soramadım kesin diye kesindir heralde ya değişir mi ki 😂
Ozlem23MZS Lavinia2000 benim 12 13 14 15 16 da hep erkek dediler hemde farklifarkli 5 doktor. Yinede acaba diyorum korkuyor insan degisirmi diye
Edaa12 Lavinia2000 ay öyle demeseydiniz ahahha sağlıklı olsun tek isteğim ama bir oğlum var birde kızım olsun isterim hayırlısı tabiki 😍 benim kardeşime de 9 ay erkek dediler kız doğru bizde şok olmuştuk hayırlı olanı nasip etsin Allah ❤️
Lavinia2000 Edaa12 Amin inşallah tabii ki sağ salim kucağınıza alınn inşallah 😂 Bizde öyle bir kızım var oğlum olsun isterdim kendimizi de çok alıştırmışız baya şaşırdık 😂😂
Lavinia2000 Babymom-s Ay bilmiyorum 😂😂 Gülüyorum sürekli üzülmedim ama şaşırdım. Gülerken bi anda ağlayadabilirim Malum hormonlar tavan 🤣 Bide kesin kız diyemedi bu doktor da neye inanacağımızı şaşırdık 🤣
Edaa12 Lavinia2000 5 haziranda deyatlı ultrasonum var orda da kız derlerse değişmez diye düşünüyorum ondan sonra alışverişe başlarım o zaman 😂