2prensesannesiiii yalandunyaa kuzum bebeğin yerleştiği tarafa doğru yorum yapıyorum ramzi teorisine göre keseden anlamam ben 🥰 bebek görünmüyor bi sonraki kontrole görünür o zaman atardı bakarım olur mu🥰
yalandunyaa 2prensesannesiiii yolk sacı Burayı anlamadim canım nasıl anladın acaba keseden kız diyenler oldu ama sizde erkek dediniz tabikide bunlar bir tahmin ama merak ediyor insan 🥰
2prensesannesiiii yalandunyaa ben ramzi teorisine göre baktım keseye göre hiç anlamam balım bete bak ramzi teorisi görseller de sen de anlarsın 🥰🙏 bebeğin yerleştiği tarafa göre
2prensesannesiiii yalandunyaa hahahhahah 😂😂😂 allahım gönlüne göre versin canım bana de erkek dedi bu teori kızım olacak bel bağlamamak gerek🥰🙏
kuzeymom__ yalandunyaa benimde hissim o yönde ☺️ sağlıklı olsun da gönlümden hep kız geçiyordu erkek annesi olmaya hazırlıyorum kendimi ☺️
Ddermuka 2prensesannesiiii inşallah canım ilk kız gibi dedi sonra sanki çıkıntı var ama kordon da olabilir emin olamadım dedi bir dahakine. Et söylerim dedi