metemom_ emzirme sütyeni ve atleti, gecelik aldım düğmeli uzun elbise gibi, sırt çantam ve büyük boy çantam var o yüzden anne çantasını eledim göğüs ucu kremi aldım incia markası bide göğüs pedi aldım 40 lı bilmiyorum diğerleri çok gerekli değil gibi geldi bana gerekirse alıcam kalanları doğumdan sonra