Niloyaaaaa metemom_ benim yengem kullanmıştı gözlemlediğim için hiç şüphe etmeden o makinayı tercih ettim gerçekten çok güzel ☺️ inşallah güzel bir indirim yakalarsınız 🌺
Sadeceanne2 metemom_ merhaba 30+5 kız bebek bekleyen bir anneyim☺️ Kendim için Hemşire terlikleri olur ya 1 adet ondan -yara kremi (lansinoh ,ebebek kendi markası )lansinoh kardeşimin eşi verdi -göğüs kalkanı -2adet yarım atlet aldım pentiden (😄eşim sevgililer günü hediyesi ne alayım deyince indirim de yakalayınca aldım) -önceki bebeğimden emzirme atleti -2adet çorap -göğüs pedi Medikal korse -medela süt sağma makinası -mesane pedi EKSİKLERİM Pijama bulamadım bulsam alıcam İki üç adet iç giyim Toparlayıcı külot Bunlar kaldı bakalım hayırlısı ile Bakalım inşallah indirim buldukça hazırlığa devam
metemom_ Sadeceanne2 saol canım bana baya fikir verdin az önce pentideydim oranın toparlayıcılarına da baktım çok güzeldi
Letsgoo_ Sadeceanne2 merhaba birşey sormak istiyorum Süt sağma makinelerini hangi zamanlarda kullanıyorsunuz ? Hangi durumlarda kullanılır ?
bebisliozlem Ben trendyoldan 2 tane pijama takımı aldım biri siyah biri kalpli, bebeğime kalpli hastane çıkışı aldığım için 🥰 göğüs pedi, lohusa pedi ve deodarant aldım e-bebek’ten lansinoh göğüs ucu kremi aldım Emzirme atleti 2 adet, hamile külodu 4,5 adet
Enfal_06 metemom_ ay bilmiyorum insan bilmiyor hangisini alsın lastikli olanlardan alırsın kendine canım
Akduygu Anne çantası 2 adet pijama takımı lcw 2 adet emzirme sütyeni lcw 5 adet xxl külot lcw Öneriyorum lcwnin çok rahatlar gerçekten 2 adet atlet 5li çorap lcw Depent Orkid Gece pedi Terlik Havlu Çarşaf ve yastık yüzü Geniş Tişört Dönüş kıyafeti Göğüs pedi Zeytinyağı ( ilk doğumda incıa marka göğüs ucu kremi almıştım zeytinyağı içerikliydi çok iyi gelmişti. Bu sefer zeytinyağı koydum. Göğüs pedine damlatıp koyacağım yara olmaması için) Rulo havlu peçete Islak mendil Kahve Çikolata Hurma Dut ve kayısılı hoşaf Karton bardak Hem süt olması için hemde sezeryan olacağım için Diş fırçası macunu Şampuan Mentollü krem ( baş ağrısı için) Deodorant
Gamzelit Akduygu merhaba lcw emzirme sütyeni atleti ve alt iç çamaşırı nasıl acaba memnun musunuz hani mağazada denk geldim ama malum pek detaylı inceleme fırsatı olmadı birde normal bedenler olmuyor emzirme atletin de büyük beden olunca bi lcw büyük yapmış atleti sağ olsun o yüzden görüşlerinizi merak ettim de
MorKelebek54 metemom_ meme ucu kremi lansinoh aldim. Nkrmalde atlet giyiyorum ama zaten cogunlukla evde olurum diye tshlin ettigim icin emzirme dutyeni aldim sadece iiki tane. Ben civilden aldim bi 85 90 beden aldim. Dogumdan sonra olculerim nasil olur bildigim icin idarellik iki tsne aldim ama lazim olursa yine e bebek cok yskinimda ords alirim diye düşündüm
Sadeceanne2 metemom_ 🥰🥰 işe yaradı ise mükemmel toparlayıcılar fiyat ne kadar dı hangileri hoşuna gitti ise bekle indirimleri oluyor birde anneler günü geliyor kesin indirim yaparlar
bebisliozlem metemom_ güzel geldi canım hatta bir tanesi şu an e-bebek’te var ama e-bebek’te fiyatı baya uçuk 600 ₺ falan ben 200′e almıştım
Selbi777 metemom_ Gümüş kapağını ebebekte sepete koyunca eşim 1 saattir onları izledi 🤣 nerene takılacak diye birde araştırmış internetten , fiyatı 700 lira olunca merak etmiş
dogurangaplumba metemom_ ben bugün aldım kalan eksikleri bak sayayım sana 1 tane alt üst pijama tk. aldım 1 tane lohusa elbisesi aldım 3. Tane pedli yarım atlet aldım onlardan giyiyorum zaten normaldede emzirmek içinde açması kolay 3 çorap aldım 6 tane külot aldım göğüs ucu kremi göğüs pompası biberon dışında anne sütü kaşığı aldım kendi çantama bunları koydum haa birde toka 3 tane lastik toka o kadar