metemom_ ben 1 pijama aldım, 2 tane daha almayı düşünüyorum. Pentide geçenlerde bir indirim vardı, oradan 3 tane emzirme sütyeni aldım. Lansinoh göğüs ucu kremi, gümüş kapak, terlik aldım. Ama bunlar hep doğuma yatırım. Doğuma kadarki süreçte giyebileceğim şeyler o kadar kısıtlandı ki eşimin pijamalarına geçtim 🤣 hamilelikte giymek için neler aldınız??? Bir tane hamile taytım var, artık yırtılacak diye korkuyorumm