metemom_ ben lohusa takımı felan sevmiyorum pentiden aldım önü düğmeli pijama takımı bebeğime de ayni tulumdan almıştım denk geldi aldım kumaş kalitesi çok güzeldi gömlek tarzı olan bi pijama takımı ydi 700 liraya indirimden almıştım şimdi girip baktım 1400 olmuş resmen insanları soyuyorlar hele de hamile doğum hazırlığı yapan anneleri
bebeğim aynısından kalpli tulum almıştım ikisinin de stoğu yoktu kovaladim denk gelene kadar