Aseynaa Sena1302 valla bennde tedirgin oldum hangi doktor olsa diye ilk başta ama gerçekten işinde başarılı bi doktor. benim de ilk gebelik doğum içinse daha çok var akışına bırak bence ☺️
Sena1302 Bu Arada bu postta bulunan annişlerden detaylı ultrason yaptıran var mı ?? @parasetamoll Deniz_d_annesi Eso2121 MDilayAy haziransekiz Serap27 Yagmur0256 Aseynaa Hasreterel Deniz_d_annesi
Sena1302 Bugün Memorial Burhan hoca ya gittim aşırı memnun kaldım baya ilgili güler yüzlüydü sanırım artık değişmem 😊
Esra3890 Bende 10 haftalık hamileyim gurbetteyiz diyarbakırda bilmiyoruzda hangı doktor iyi bıkaç arkadaşım dünya dogumda ömer yalınkayaya gidiyor ve çok övüyorlar bende çarşambaya randevu aldım gidicem bakalım inş memnun kalırım genesiste pınar hanım iyi ama 1 ay sonraya veriyor randevu beşire hanım var oda bakıp gonderiyor hiç açıklama bilgilendirme yapmıyor birde memorialde aydın beye gitmiştim oda konuşmuyor hiç bilgi veripte rahatlatmıyorlar insanı
Sena1302 Esra3890 Ben Memorial da Burhan özel e gidiyorum Aydın hocanın hemen yan odası kesinlikle şeker gibi bir insan ve çok düşünceli bütün sorulara açıklık getiriyor sohbet ediyor eli de çok hafif diye duydum başka doktor denemicem bende sanırım Burhan hocadan çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ediyorum
Serap27 Sena1302 bende değiştirmek istiyorum doktorumu aydın hoca cok cok iyi ama elektiriğim uymuyo zıt gidiyoruz birbirimize bnde mi burhana gitsem
Sena1302 Serap27 Kesinlikle memnun kalıcaksın çok güler yüzlü sohbeti hoş bir insan ben baya memnun kaldım bir dene mutlaka
haziransekiz Sena1302 İzmirden gelin geldim taaaaaa Türkiye’nin bir ucuna Diyarbakır’a 6 ay oldu hala alışamadım. Sevemedim hiç burayı. 14+5im bende... Pınar hocaya gidiyorum ve çok seviyorum doktorumu.
Mells haziransekiz bende izmirden eşimin tayiniyle gelmiştim diyarbakıra 😂 Her ay geldim ama hatta doğum için 2 ay önce geldim şimdi izmirdeyim çok zor oluyor anlıyorum seni .. güzel komşuluklar arkadaşlıklar falan olmaya başladığında alışmayada başlıyosun.. izmire gidip biraz kafa dağıtmazsan tabi bunaltı geliyo
Nursen21 Sena1302 Canım bence çevren olmadığı için zorlanıyorsun ben Rusya’da kaldım dil bile bilmediğin bir yerde yaşamak daha zordu ama bence insanın eşi en önemlisi Memleketim güzeldir İnan alışırsın zamanla 😊😅
Sena1302 Nursen21 Evet çevrem olmadığından sizin ki daha zormuş 😊 tabi eş faktörü çok önemli o olmasa hiç alışamam herhalde 😂
haziransekiz Mells İzmir’in neresinden? Ben çok özlüyorum izmiri 6 aydır sadece 15 günlüğüne gittim. Dayanılacak gibi yok benim eşimde kıskanc çevre yapmama bile engel oluyor. Bütün gün evdeyim.
Mells haziransekiz balçovadan.. sen nerdeydin ? Of o zaman durum daha da vahimmiş 😞 Ama alışma sürecine anlayış göstersin arkadaş edinmezsen dışarda vakit geçirmezsen nasıl alışcaksın. Benim de eşim ilk tek başıma ceylan avm ye falan gittiğimde söyleniyodu sonra dedim ben artık burda yaşıyorım misafir gelmedim hayatıma mutlu devam etmemi istiyosan arkdaş çevrem olcak kız kıza çıkıp bi yemek yicem kahvaltı planları yapıcam .. baktı böyle iyiyim bir daha bişey demedi ama yine de her ay geldim izmire 😂😂 sende konuş kıskançlık yapmasın zaten hamilesin son gezmelerin :) diyarbakırda da otogarın arkasındayım