Yagmur0256 Sena1302 Ben cizrede özel bir klinikte yaptırdım ama şuanlık diyarbakır genesis hastanesine gidiyorum doğumum orda olacak inşallah
Sena1302 Nursen21 Evet çevrem olmadığından sizin ki daha zormuş 😊 tabi eş faktörü çok önemli o olmasa hiç alışamam herhalde 😂
Nursen21 Sena1302 insan herşeye alışıyor Bende şimdi Diyarbakır’a taşındım bu defa ailem yok benim içinde şimdi zor geliyor Ama oğluşum bana moral veriyor 🤰🏻🥰
Ayazayaz Sena1302 dünya Doğum paralı devlet hastanesi gibi bişey berbat bir hastane ondandır fiyat düşüklüğün sebebi
Ayazayaz Sena1302 bana gelicek olursak malesef mardinde yaşıyorum 4 yıldır aylelerimiz diyarbakırda aydın beye gidiyorum
Gustave Mells aynıı durumdan muzdaribiz,bende hiç alışamadım alışabilecek gibi de değilim buraya, sanırım doğum yapmışsındır :)