Eso2121 Sena1302 hamileliğin cok yeni olduğu için Su an aklnda sezeryan düşüncesi var ilerledikçe değişecektir emin ol bn artık son günlerimi yaşıyorum inan doğal normal bi doğum olsun diye dua ediyorum çünkü sezeryan snrasi cok kötü
Sena1302 Eso2121 İnşallah değişir bakalım sizin de az kalmış Allah yardımcınız olsun sağ sağlim kuceğınıza alırsınız inş 😇
Eso2121 Sena1302 Sena1302 evet az kaldı son günler hep bir bekleyiş rabbim hayırlı güzel doğumlar nasip etsin bize inşallah :) bu arada tanıştığıma memnum oldum diyarbakıra gelin gelen sadce ben sanıyordum o kadar yabancı geliyor bana :)
Mells Sena1302 bende eşimin tayini nedeniyle geldim diyarbakıra her ay izmire geri gidip biraz kafa dağıtıp bi kaç gün döndüm diyarbakıra. çok zor alışmak başka bi şehire :( arkadaşlarımda oldu komşularımda ama insanın memleketi gibi olmaz işte.
Mells Sena1302 @Sena1302 bende ikinizin ortasında orogarın arkasındaki site metropol life deyim 😂 Bu aralar doğum için izmirdeyim döndüğümde beklerim gurbet çekenler olarak 😂
Eso2121 Mells aa gerçekten yakınmışız bnde zana düğün salonunu o taraflarındayım barış mahallesi olarak geçiyor burası :)
Gustave Mells aynıı durumdan muzdaribiz,bende hiç alışamadım alışabilecek gibi de değilim buraya, sanırım doğum yapmışsındır :)
Eso2121 Sena1302 Evet tek değilmişiz cok mutlu oldum :)) bnde adiyamanliyim bi yıldır burdayım gerçekten insanın memleketi gbi yok buraya gelince anldim
0909esra Sena1302 canım ben Diyarbakır MEMORIAL Hastanesinde İmdat Burhan ÖZEL’e gidiyorum, kesinlikle alanında çok tecrübeli ve çok güleryüzlü ilgili bi doktor tavsiye ederim ben çok memnunum😊
Sena1302 0909esra Burhan beyi baya duydum ona bu haftaiçi inşallah gideceğim bir de aydın beyi denicem bakalım artık 😊
Kartanecikleri Ben Dicle memorial de Yunus Çavuşa gidiyorum çok memnunum. Muayene ücreti biraz fazla ama bence fazlasıyla hakediyor Sena1302
Adademr Sena1302 canım ben özel dünya doğum hastanesinde ömer yalınkayaya gidiyorum çokta memnunum çok ilgli güler yüzlü bi doktr sadece çok yoğun sıra biraz fazla beklyosun çok inceleyerek bakıyo bebeğe ama dene istersen ücreti falanda uygun 35 TL 😊
Eso2121 Adademr aynı doktor bizimki :) evet cok fazla yoğunluğu var hiç dedgi saatte sira bana gelmedi :)
Sena1302 Adademr Evet denenebilir fiyat gerçekten çok iyiymiş benim istediğim zaten detaylı bakması ve güler yüzle bilgilendirmesi
Serap27 Eso2121 doğa koleji karsında oturuyorum nil yapı :) cok yakınız bigün gurbetciler olarak tanısalım farklı sehir kimseyi tanımamak cok kötü bi duygu
Eso2121 Serap27 benmde efa yılmazoğulları sitesi bizimki yürüme mesafesinde evlerimiz inşallah bi gün bi araya bnde gelmek isterim şahsen bi şehirde yabancı olmak cok zor
Sena1302 Bu Arada bu postta bulunan annişlerden detaylı ultrason yaptıran var mı ?? @parasetamoll Deniz_d_annesi Eso2121 MDilayAy haziransekiz Serap27 Yagmur0256 Aseynaa Hasreterel Deniz_d_annesi