Serap27 Sena1302 barıs mahallesi biz otogarın yukarı tarafı yeni yapılan binalar diyarbakır girişinde dikkatini cekmiştir
Mells Sena1302 @Sena1302 bende ikinizin ortasında orogarın arkasındaki site metropol life deyim 😂 Bu aralar doğum için izmirdeyim döndüğümde beklerim gurbet çekenler olarak 😂
Ecrn21 Memorial Neval hoca var genesis gerçekten çok yoğun sıra sıkıntısı çok oluyor orada. Aydın hocanın sürekli yurtdışına çıktığını duydum bi arkadaş ona gidiyordu ama yurtdışına sürekli gittiğini söylemişti bi iki sene oldu sanırım şuan nasıl bilmiyorum
Hasreterel Sena1302 bend dünya dogum hastanesine gidiyorum ikinci gebeliyim ilkindede gitim orda yılmaz özcan doktor var cok güzel ve süper muayne ediyo hastanede cok temiz bende mersinliyim diyarbakırda oturuyorum
Sena1302 Bu Arada bu postta bulunan annişlerden detaylı ultrason yaptıran var mı ?? @parasetamoll Deniz_d_annesi Eso2121 MDilayAy haziransekiz Serap27 Yagmur0256 Aseynaa Hasreterel Deniz_d_annesi
Aseynaa Ben de 12 hafta ve Aydın Ilgın a gidiyorum en başından beri çok memnunum çok net bi doktor inşallah sonumuz da iyi olur
Sena1302 Aseynaa Aydın hocayı baya Bi duyar oldum kafam çok karışık bakalım nasıl tuttururcam doktoru 😊
Aseynaa Sena1302 valla bennde tedirgin oldum hangi doktor olsa diye ilk başta ama gerçekten işinde başarılı bi doktor. benim de ilk gebelik doğum içinse daha çok var akışına bırak bence ☺️
Eso2121 Sena1302 merhaba bende diyarbakıra gelin geldim 39 haftalik hamileyim dünya hastanesine gidiyorum Su an için memnunum ilgli bi doktorum var ömer bey diye
Sena1302 Eso2121 Baya Dünya hastanesine giden var merak ettim gerçekten peki muayene ücretlerini öğrenebilir miyim ?
Sena1302 Bu Arada benim ilk gebelik ve sezeryan düşünüyorum yanlış mı yapıyorum o kadar çok tepki alıyorum kiii 🙄 ama Doğum fobim var...
Eso2121 Sena1302 Sena1302 gerçekten çok iyi ilk gittiğimde bende cok şaşırdım acaba iyi deol mi diye tereddüte bile düştüm ama gittgim doktorun da il dışında diğer illerden acayip hastası geliyor
Eso2121 Sena1302 hamileliğin cok yeni olduğu için Su an aklnda sezeryan düşüncesi var ilerledikçe değişecektir emin ol bn artık son günlerimi yaşıyorum inan doğal normal bi doğum olsun diye dua ediyorum çünkü sezeryan snrasi cok kötü
Serap27 Eso2121 doğa koleji karsında oturuyorum nil yapı :) cok yakınız bigün gurbetciler olarak tanısalım farklı sehir kimseyi tanımamak cok kötü bi duygu
Ayazayaz Sena1302 dünya Doğum paralı devlet hastanesi gibi bişey berbat bir hastane ondandır fiyat düşüklüğün sebebi
Ayazayaz Sena1302 bana gelicek olursak malesef mardinde yaşıyorum 4 yıldır aylelerimiz diyarbakırda aydın beye gidiyorum