Anneeadayi3 spinalden sonra bel ve şiddetli baş ağtısı yaşadım. Genelden sonra olma ıştı bunlar. Spinalden sonra ayaklatım aşırı derecede ödem yaptı. Balon gibi şiştiler. Genelde olmamıştı. Genel anestezide uyudum uyandığımda odadaydım. Spinalde bebeği çıkartırlarken bastırmışlar göğsüm çok sıkıştı, mide bulantısı çok fazla yaşadım. Tabiiki kişiden kişiye değişir bazıları hiç yaşamıyormuş korkutmak istemem kimseyi. Ama göğsüm o kadar sıkıştı midem o kadar bulandıki bebeği gösterdiklerinde bile tamam tamam diyip geçiştirdim istemeden. Tekrar doğum yapsam kesinlikle genel yapardım.