Anneeadayi3 Aminealeyna genel anestezide kaç saat sonra kendimize gelip bebeği emziriyoruz bunu pek kimseden duymadım da
Aminealeyna Anneeadayi3 yabi ben odaya geçerken koridorda hafiften kendime gelmiştim odaya geldiğimi hayal meyal hatırlıyorum. Direk kucağıma verdiler hemşire desteğiyle emzirmiştim. Spinaldede aynı şekilde bebeği yanıma getirdikleri an emzirdim.
Htc58 Anneeadayi3 ben ilk bebeğimde amaliyathaneden uyanık çıktım odama alındığımda ilaçlarımı verip emzirme hemşiresi gelip hemen tutturmuştu
Aminealeyna Anneeadayi3 benimde migrenim var asla korkutmak istemem ama migren ağrısını mumla aradım desem yeridir.
Meleknurcinar Adenala bende çok korkuyordum anestezi doktoruyla görüştügumde korktuğumu dile getirdim olmaz dedi fakat ameliyata aldıklarında tekrar sordular nasıl istiyorsun bayılmak veya spinalmi bende genel istiyorum diyince tamam dediler devlette oldum
Byzzzzzz Anneeadayi3 ayy bende inanılmaz heyecanlıyım ilki genel oldu 2. Şimdi tekrar genel isteyeceğim. Siz doğum yoatiniz mi acaba