Anneeadayi3 Kızlar sürekli spinal anestezi ile ilgili konular dönüyor açıkçası yakın zamanda genel anestezi olanların yaşadıklarını bilmek istiyorum yaşayanlar cevap verebilir mi galiba artık kimse genel anestezi kullanmıyor
Yazmelegi_ Anneeadayi3 ben genel anestezi ile sezeryan oldum Sondayı odada taktılar gram acı hissetmedim Ameliyathaneden çıkarken hafif kendimdeydim sonrasını hatırlamıyorum ve karnıma kendime gelmeden basmıslar o yüzden hissetmedim 1 saat sonra kendime gelmişim ağrı sızı ile uyanmadım Başka merak ettiğiniz varsa cevaplarım
bhtrolcay Anneeadayi3 şöyle söyliyim genel anestezi beni çok korkutuyordu nasıl yapcam bayılıcam nasıl ayılcam falan diye ama okdr bi konforluki hiçbir acıyı o esnada hssetmiorsunuz uyandğnzda odada oluyorsunuz biyandan ağrı kesici yapıolar acıyı çok fazla hssetmiorsunuz yani benim öyleydi ikinciyide genel yapıcam
Aysenurrrrbgccc Anneeadayi3 16 Nisan da genel anestezi ile sezaryen oldum. Şöyle söyleyim uyanınca ağrı birden geliyor ama zaten ağrı kesici yapıyorlar. Ben çok panik birisiyim uyandığım da her şeyin bitmiş olması beni çok rahatlattı doğum korkum vardı öncesin de zaten. Şu an çok yeni olmama rağmen bütün işlerimi yapabiliyorum. Kısacası güzel bir doğum yaşadım.
Yaseminnny Anneeadayi3 Anneeadayi3 canım ben de genelle sezaryen oldum ve gerçekten o süreci uyuyarak gecirmek büyük rahatlık ama benim ayilmam biraz zor oldu hatta cok sacmalamisim epey de gülmüşler bana. Tekrar doğum yapsam yine genel seçerim agri oluyo ama agri kesici yapiyolar çoğu seyi hatirlamiyosun bile sondayi odada taktilar canim hic yanmadı kisacasi rahatti genel anestezi hic korkma
Anneeadayi3 bhtrolcay bu şekilde güzel olan hikayeler beni çok umutlandiriyor dua edin benimde güzel geçsin umarım ikinci sizinde güzel geçer
bhtrolcay Anneeadayi3 canım benim inşallah sağlığıyla hayırlısyla bebişini kucğna alrsın gönlünü ferah tut moralini bozma kafana takma emin ol herşey gelip geçicek o günlerde geride kalıyor🥲
bhtrolcay Adenala o kan tahlillerine göre anestezi doktoruna bağlı canım hangisi senin için daha doğruysa ona yönlendiriyor
Meleknurcinar Adenala bende çok korkuyordum anestezi doktoruyla görüştügumde korktuğumu dile getirdim olmaz dedi fakat ameliyata aldıklarında tekrar sordular nasıl istiyorsun bayılmak veya spinalmi bende genel istiyorum diyince tamam dediler devlette oldum
Anneeadayi3 Aysenurrrrbgccc son zamanlarda yapılan genel anesteziler kötü bir ağrı yapmıyor anladığım kadarıyla sonuçta tıp her sene ilerliyor bende panik biriyim ve açıkçası spinal beni bir tık korkutuyor ama geneli de sürekli kötülüyorlar
byzblt Aysenurrrrbgccc merhabalar haftaya cuma ben de genel anestezi ile sezaryen olacağım çok korkuyorum siz sonrasında hemen yürüyüp hareket edebildiniz mi
Fata2014 Ben zorunlu sezeryan oldum genel olmuştum oğlumda uyanır uyanmaz ağrılarım olmuştu ağrı kesici diye inliyordum resmen ikinci nasıl olur bilmiyorum
Aysenurrrrbgccc Anneeadayi3 Kesinlikle korkulacak bir şey yok çok rahattı ben akşamına hemen yürüdüm normal bi şekilde
Yaseminnny Anneeadayi3 ameliyathanede uyanip uyanmadiginiza bakmak icin ayiltmaya çalışıyorlar hayal meyal hatirliyorum ama tekrar hemen uyudum odaya geldigimi hatırlamıyorum 2 saat kadar daha uyumusum galiba hayatimdaki en guzel uykuydu
Anneeadayi3 Yaseminnny ohh miss güzel birşey demek ki yakın zamanda mi oldunuž peki yoksa baya oldu mu yakın zamanda olduysa içimi huzur kapladı😂benimde iyi geçer umarım
Anneeadayi3 Aysenurrrrbgccc harikasınız umarım bende o şekilde olabilirim genel anestezide sonda uyurken takılıyor mu acabâ
Yaseminnny Anneeadayi3 42 gün oldu💜 ameliyattan yana lutfen rahat olun gerçekten cok kolay bir süreç sonda takilirken rahat olun sadece hic kasmayın