zey-nep11 kızımda da yumurtlama sonrası 10. Günde erken gebelik testi yapmıştım tek çizgi çıkmıştı 2 3 gün sonra kaset test yaptım pozitif çıkmışti ve öyle bı adet sancısı çektim ki adet olacam diyirdum ve hergun üst üste gebelik testi yaptım hepsi pozitif çıkmışti en sonda kan verdim orda da değerim güzeldi bekki bunda da öyle olurdedim de bakalım hayırlısı