Kuzu erkendır belki blmıyorum amaa abi bısey varsa cıkar bısey yoksaaa ne yaparsan yap ckmıyo. Ben bunu anladm mllet adetıne 10 gun kala öğrenıyor ben inanmıyorum ngtf cıktıgında kendımızı teselli ettiğimiz şeylere. Yoksa yoktur varsaaa elbet cıkıyor. Ama sabır et bu benım düşüncem adete ıkı gun kala yıne yap istersen. Çatladıktan snra 14 yada 17 gun sonra adet olunur. Senın eger catlamadan sonra 10cu Gununse ozaman adetıne 4 gun var.14 gun oluyor adet gelıyo demek olur. Eger catlamayla beraber adetin 16.17 gune denk geliyorsa ozaman adetıne 6 7 gun var kuzu. Diğer catlamalarına bak adetı oyle hesapla. Prgrama bakma. O donguye gore hesaplar sen catlamayı blıyosan uzerıne 14 yada 15 16 17. Gun adet gelır dmeek oyle adetını hesapla. İnşallaaah olur inşallah vardır🙈♥️