prensesannesi-01 Yamanmomy bencede öncesi yapıyoruz tek çizgi sonraları yapsak citf çizgi çıksa bu sefer boşuna üzülmüş oluyoruz
Baharctn prensesannesi-01 sabah yaptım çok az silik bir şey gördüm adette olmadım bir kaç gün geçsin kan vercm çünkü gebelik testinin tam yanıt vermemesi moralimi bozuyor siz yaptınız mı peki
zelis63 prensesannesi-01 ben adet günü yapmıştım yine çıkmamıştı 5. Gün silik çizgi çıkmıştı yine emin olamadım 10. Gün kan testinde çıkmıştı geç döllenme dedi doktor
Baharctn prensesannesi-01 yaa hayırlısı olsun canım inşallah bir sonraki aya nasip olur benimde bir gün gecikiyor test çubuğu yerine kan vermeyi düşünüyorum
Baharctn prensesannesi-01 sagol canım inşallah hamileyimdir bugün de adet olmadım ama sancım ve bel ağrım fazla adet olckmisim gibi bakalım olmazsam ve iki üç gün daha geçsin kan veririm ☺️