Esraa00
Ense kalınlığı dışında bir belirti yok, organları da gelişimi de iyiymiş. Ama bunları güzelce ifade etmiyor, ben rapora bakınca görüyorum. Bana nipt ya da amniyosentez yapmak istersen yap, son haftan aldırmak için dedi 😔 daha çok üzüldüm.
İyi olduğunu düşünüyorum, iyi olduğuna inanmak istiyorum.
Ayrıca kordon damarlarının birinde hafif direnç varmış, kan akışı yavaş ama gelişimi iyi ama takip edilsin diye yazıyorum dedi. Direnç bebeğin gelişimini engelliyormuş sanırım. 10 haftadır kan sulandırıcı kullanıyorum düzenli, daha önce rahim damarlarımda yavaşlık vardı şimdi o geçmiş bu çıktı.
İnsan gerçekten çaresiz kalıyor. Ne zor şeymiş anne olmak..
Umarım çok güzel sonuçlar alırsın, mutlulukla gönül ferahlığıyla çıkarsın hastaneden. Sonucundan haberdar et 🙏🏻