Esraa00
Evet gittim, ikili testte ense kalınlığı biraz fazla demişlerdi bana da. Başka bir problem yoktu.
Detaylı ultrasonda yine aynısını söylediler, organlar vesaire her şey sorunsuz ama ense kalınlığı var biraz yine. Herhangi bir test yaptırmadım. 22+6 da yaptık biz detaylı ultrasonu. Aldırmayı düşünmüyorum 😔 yine de böyle belirsiz olması insanı çok yoruyor. Doktor hiçbir şey demiyor. Ne rahatlatıyor ne korkutuyor ne de bir açıklama..
Size de sormak istedim, bir gelişme var mı diye.