Bebemiz
merhaba, benim detaylim tam bir saat sürdü. Bulduğu 3 olumsuzluk var.
Ensenin sol tarafı odemlenmis ve kalınlığı 8.5 ölçtü.
Burun kemiği 5.5 ölçtü ama ense kalınlığına oranla 6 olmasını isteriz dedi.
İse kalbinde 3 damarı göremedi.
Bunlar bizi tamamen down sendroma götürmez ama ihtimaller dahilinde dedi. Kalp damarı semptomik olarak ödem, kitle tarzı oluşturup enseyi o da etkileyebilirmis. Çünkü down sendromlularin serçe parmagi iki kemikten oluşurmus benimkini saydiginda 3 kemik gördü. Ayrıca böbrek şişmesi, bağırsak parlaması da yok bu da bizi down sendromdan uzaklaştırıyor dedi. Diğer bütün detaylı incelemeleri güzeldi . Detaylı yazıp bunaltmak istemem olumsuzlukları yazdım. Ayrıca beyinde oluşan küçük delik varmış cm 8.5 dedi. Genelde durur ilerlemez eğer 10′u geçerse beyinde sıvı birikmesi olur bunu da kontrollerinde dikkat ettir olcumleri takip edilsin dedi. Şu an için iyi diye Perinatoloji de takipli hasta olun birde çocuk kardiyoloji bölümü görsün dedi. Doktor genelde kalp rahatsızlığı olabileceği üzerinde durdu