Betren BabyAta benimde kasılmalarim cok 33+4teyim ciger gelistiriciyi 26 haftada vurunmustum serumda ise yaramiyo ya ilac felan vermislermiydi size
BabyAta Betren erken doğum önleyici ilaç içtim hep hastanede yattığım iki gün boyunca ama sadece bir hafta ertelendi doğum haftasına kasılmalarım yine arttı ve kan geldi mecbur sezeryana alındım
Zekiye_az Betren bana ne ilaç ne de iğne yaptılar sadece damar yolu açıldı onun dışında hiçbir şey yapılmadı
Zekiye_az BabyAta benim hem erken gelirse kötü olur çünkü kilo olarak haftasıyla uyumlu değil sıkıntı olurdu küveze alırlar diye çok korktum
Zekiye_az Boncukk123 şeker ile ilgili galiba ya seni ya da bebeği kaybederiz dedi acil sezeryan olabilir dedi ne olur ne olmaz diye çünkü baştaki nst kötü çıkınca erken doğum da olma ihtimali vardı bu şekilde gitseydi nstler
Zekiye_az 4ysegulec nstler düzeldi klinikte kalıyorum doğumhanede habire nst takılıydı ama şuan takılı değil bir kere geldi hemşire tansiyon ölçmek için onun dışında sorun yok gibi
4ysegulec Zekiye_az Eşiniz vs. Geldi değil mi yalnız değilsiniz? Bir de doktor daha gelip bilgi vermedi mi yatış mı olacak ne olacak
Eslem2112 Zekiye_az kuvez kötü bişey degilki canım eğer tehlikeliyse durumun doğum olması en iyisi bnm yüksek tansiyon vardı durumum çok kötü olduğu için acil sezeryana alındım ve bebeğimi kuveze aldilar
BabyAta Zekiye_az o zaman yapmamışlar. Siz bir daha ki geldiklerinde sorun belki söylerler ciğer geliştirici yapılacak mı diye
Boncukk123 Zekiye_az dedıgın gibi rahatsızlıklar da kontrol altında olmak gerekir canım hersey normal olsa çıkmak istemen normal ama bebeğin ve sen gözetim altında ol 🌸