Zekiye_az aç karnına maalesef çok çok kötü çıkıyor sonuç bende sabah kahvaltı yapıp gitmiştim NST ye girmem saat 10 u bulmuştu çikolata su tüketmeme rağmen bebeğin hareketleri dümdüz çıktı doktor 2.NST istedi aynı şekilde olursa yatış vericem dedi daha 32.haftadaydım . Geçen kontrolde de aynısı oldu muhakkak tok karnına olmalısın canım ve ben NST çekilirken de tatlı bseyler yeyip soğuk su içiyordum,soğuk su çok güzel hareket ettırıyor arada da karnımı sallıyordum sabit durmasın diye Allah’a sukur bu şekilde 2 defa yatış vermekten vaz geçti doktor aç karnına girmek çok yanlış sonuç verir