Korkma canım Bnde 34 haftamdayım düzenli sancılar çıktı ama bn hiç hissetmedim erken doğum olabilir dediler hemen yatış verdiler 2 tane ciğer geliltirici vuruldum doğumu engelleyen haplar kullanıyorum 3 gündür hastanedeyim açılmam yok ama gözetim için tutuyorlar bebeklerimiz iyi oluşunda hastanede yatmak önemli değil