Momvego merhaba öncelikle geçmiş olsun. Böyle durumlarda mutlaka teknisyen arkadaşa bilgi vermeniz gerekirdi. Neyseki diş röntgeninin dozu çok düşük olduğu için bir sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum ama yinede doktorunuza mutlaka bilgisini verin. Ayrıca çekim odasında beklediğiniz için tedirgin olmuşsunuz anladığım kadarıyla. Cihaz aktif olarak çalışmıyor radyasyon üretmiyor yani. Sadece çekim olacağı zaman tuş yardımıyla radyasyonu veriyor fotoğraf çekmek gibi düşünebilirsiniz. Sonrasında sekonder radyasyon dediğimiz durum ortaya çıkıyor. Arta kalan radyasyon tabana çöküyor ve havalandırma sayesinde yerden çekiliyor. Odada beklemekten radyasyon alınsaydı biz teknikerler fazla yaşamazdık :) İçiniz rahatlasın diye detaylı anlattım uzun olduysa kusura bakmayın. Odada beklemeniz zarar teşkil etmez. Doktorunuza güvenin ve içinizi ferah tutun🙏