Kızlar geçen ay diş doktoruna kanal tedavisi yaptırmak için randevu alıp gittiğimde hamile olduğum için kadın doğum iznin olması gerek deyip göndermişti yapmayarak. İzni aldım ama öğlen arasına girildiği ve bizim de işimiz olduğu için o gün ertelenmişti. Yarına randevum var yeniden aldım lakin bugün misafirlikte konusu açıldı ve bir tanıdıkları iki gebelik yaşayıp ikisinde de diş röntgeni çektirdiğini ve doğumdan sonra hep engelli olarak doğum yapmış. Elinden geldiğince gitme diyor ama ben doğru düzgün hiç bir şey yiyemiyorum, gece uykumun arasında sızı girip beni uyandırıyor o derece kötü. Diş doktorunda kanal tedavi yapılacak dişin olduğu bölümün hiç röntgeni olmadığı ve röntgen çekimi yapması gerektiğini söyledi. Sizce bir zararı olur mu? Riskli bir gebelik yaşıyorum zaten ve bu yüzden tedirginim. Yaptıran var mı aranızda hamilelikte röntgen çekimini? Yardımcı olursanız çok sevinirim. 🌹