Dilara_0 merhaba 35+4 günlük hamileyim 32 hafta da disim kırıldı ve agrısına dayanamayıp disciye gittim disci ne rötegen cekebikirim nede tedavi yapabilirim dedi bebege riskli dedi kagıt yazıp kendi doktoruma gosterdim doktorum koruyucu yelekle rötgen cekilebilir ve local anestezi ile cekim dolgu yapabilir diye yazı yazdı tekrar disciye gittim ve disci hiçbir sekilde cekim ve rötgen cekmeye yanasmadı sadece antibiyobik verdi onu kullandım onun etkiside gecince bu sefer agrı ceneme vurdu inalmaz bir sekilde 2 gün agrı cektim dayanamadım kendimi aglıyarak discide buldum aynı klinikte farklı bir doktor ilgilendi süreci ve rotgenin zararını anlattı sadece yapabilecegim intihabı bosaltmak ve pansuman dedi o gun intihabı bolsatınca oyle bir rahatladım ki anlatamam 2 günde bir pansuman yaptı içini temizledi içine İlaç koydu daha sonra gecici dolgu yaptı 2 saat bekletti Siserse cıkartıcam dedi cok sukur bir sey olmadı 1 hafta sonra tekrar gittim tekrar içini temizledi ilaç koyup gecici dolgu yaptı suan gecici dolguyla yola devam ediyorum 6aralıkta tekrar aynı islemi yapıcak ve dogumdan sonra rotgen cekip tedaviye devam edicek benim doktor onayım oldugu halde discim yanasmadı bebege zarar dedi o riski alamam dedi