Ankara’yı sevmeyenler aslında güzeldir Ankara memur kenti tabi burası ben dogma buyume Ankaralıyim belki de burda büyüdüğümüz için bize burası güzel geliyor aslında gezecek çok yer var kış mevsiminde elmadag a gidin imkanınız varsa yaz aylarında eymir mogan