Annee6 Sami ulus un beştepe deki binasından çok memnun olanı duydum ama Son durum nasıl bilmiyorum. Ben adana ya gidicem doğum için onun için ayrıntılı araştırmadım ama ordaki binası özel hastaneden devralma olduğu için genel olarak baya iyi . Yakınmış haftalarımz bende oğlumlâ 29+3 olduk 🙂